De 5 vanligaste frågorna

  • Jag har ett nytt kort. Behöver jag verifiera det?
    226 personer fick hjälp av det här svaret
    Ja. Det är viktigt att du uppdaterar dina kortdetaljer då du får ett nytt bank-/kontokort. Ett uppdaterat och fullt verifierat konto kommer att säkerställa snabba, enkla insättningar. Bifoga vänligen bilder på ditt nya kort (båda sidorna) i ett mail och skicka dem till [email protected]

    Är svaret användbart?

  • Jag kan inte se hur mycket pengar jag har på mitt konto.
    228 personer fick hjälp av det här svaret
    Pröva att logga ut från kontot och rensa dina cookies samt webbläsarens cacheminne och logga in igen. Om du fortfarande inte ser dina pengar kontakta vårt kundsupportteam på [email protected].

    Är svaret användbart?

  • Hur lång tid tar det innan jag kan se mitt uttag på mitt bankkonto?
    229 personer fick hjälp av det här svaret
    Alla uttag behandlas inom 24 timmar, 365 dagar om året. Tiden det tar att mottaga sitt uttag beror på vilken uttagsmetod man har valt, gå in på uttagssidan för att transaktionstider för de olika alternativen.

    Är svaret användbart?

  • Hur sätter jag upp en spelgräns för mitt konto?
    227 personer fick hjälp av det här svaret
    Så här sätter du upp en spelgräns: Logga in på ditt konto. Välj "Gränser" på Mitt konto-sidan eller klicka på https://www.intercasino.com/myaccount/limits Bestäm vilken gräns du vill ha för ditt konto och följ instruktionerna på sidan. Dina ändringar kommer att börja gälla efter 72 timmar. Alla gränser som du anger på InterCasino kommer automatiskt att gälla för eventuella andra konton som du har under samma licens hos Dumarca Gaming Ltd.
     

    Är svaret användbart?

  • Jag kan inte öppna ett specifikt spel. Vad gör jag?
    282 personer fick hjälp av det här svaret
    Det finns ett antal eventuella anledningar till varför ett spel inte laddas för dig.
    Om det bara är ett spel som inte laddas, eller om det har fastnat, är det troligt att anslutningen brutits eller att grafiken ”fastnat” på skärmen.
    För att lösa detta rekommenderar vi att du rensar webbläsarens cacheminne och raderar dina cookies.
    För att minimera problem med att ladda spel på hemsidan rekommenderar vi att du har den senaste versionen av din webbläsare.
    Vissa uppdateringar som gjorts i Internet Explorer har lett till problem med att ladda vår hemsida. Vi rekommenderar därför att du använder en annan webbläsare, till exempel Google Chrome eller Firefox.
    Som regel, om du har problem med att spela på webbplatsen med en webbläsare, försök använda en annan. Vissa är mer kompatibla än andra. Du kan hämta de senaste versionerna av de mest populära webbläsarna genom att klicka på länkarna nedan:
    Google Chrome
    Mozilla Firefox

    Är svaret användbart?

Ämnen

Du kan också bläddra igenom våra vanliga frågor berörande följande ämnen:

Andra sätt att kontakta oss

Hittar du inte det du letar efter? Kontakta oss via e-post eller live chat.

Live chat
Live chat

Normal svarstid: 30s

Mån - Sön 11:00 - 20:00 CEST

E-post
E-post

Normal svarstid är 30-60 minuter

Skicka e-post
Ring oss på

+46 812 441 589

9:00 – 23:00 CET

Denna konversation kan komma att lagras i utbildnings- och utvärderingssyfte.